آغاز همکاری نمایندگی قیطریه مجتمع فنی تهران با شهرک مسکونی شهید بهشتی

آغاز همکاری نمایندگی قیطریه مجتمع فنی تهران با شهرک مسکونی شهید بهشتی

مجتمع فنی تهران با بیش از چهار دهه سابقه فعالیت به عنوان اولین مرکز مجاز آموزش علوم کامپیوتر موفق به دریافت مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه ای می باشد و در حال حاضر با برخورداری از 50 مرکز آموزشی در سطح کشور و نشر بیش از 3000 عنوان کتاب و ده ها پروژه آموزشی و پژوهشی در حوزه های مختلف آموزشی به عنوان بزرگترین مرکز آموزشی کشور در بخش خصوصی فعالیت می نماید.

نمایندگی قیطریه مجتمع فنی تهران  نیز با بیش از 15 سال سابقه حضور در سطح مدارس، دانشگاه ها، سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی یکی از قدیمی ترین و پر مخاطب ترین مراکز آموزشی می باشد، که با بهره گیری از روش های آموزشی جدید و اساتید تحصیل کرده و مجرب و پرسنل مسئولیت پذیر اقدام به برگزاری دوره های آموزشی در زمینه های مختلف ( فناوری اطلاعات، برق و الکترونیک، زبان های خارجی، علوم مهندسی، علوم مالی، دانش و سلامت، گردشگری، مدیریت،  و …) می نماید. لذا پس از رایزنی های انجام شده توسط هیئت مدیره شهرک شهید بهشتی با مدیریت نمایندگی قیطریه مجتمع فنی تهران، مقرر گردید، خانواده های ساکنین محترم بتوانند با اخذ معرفی نامه ازموسسه ی شهرک، از امکانات و دوره های آموزشی این مرکز با تسهیلات مناسب (20% تخفیف تا سقف 500.000 تومان و یا تقسیط شهریه) استفاده نمایند.

شایان ذکر است با توجه به وجود زیر ساخت های مناسب، امکان برگزاری دوره ها به صورت حضوری، آنلاین و در محل مهیا می باشد. علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با لیست دوره های آموزشی و جزییات آنها به وب سایت https://mftght.com  مراجعه نمایند و یا برای دریافت مشاوره تخصصی در هر رشته با کارشناسان مربوطه با شماره های زیر تماس حاصل نمایند.

شماره تماس: 22689300-021            شماره موبایل: 09333249950

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالا بروید