ارائه گزارش نشست صمیمی مردم شهرک با مسئولین

ارائه گزارش نشست صمیمی مردم شهرک با مسئولین توسط جناب آقای شمس کیا، مدیر عامل محترم شهرک صورت گرفت. در این گزارش ایشان اعلام نمودند. این نشست طی دعوت قبلی و برابر برنامه ی ارائه شده در مسجد پیامبر اعظم (ص) در روز سه شنبه دهم بهمن ماه ازساعت۱۸:۳۰ الی ۲۰:۳۰ با حضور اقشار مختلف مردم برگزارشد . این جلسه که با حضور امیر حسینی جانشین مدیر عامل بتاجا و آقای مهندس رنجبر مدیر عامل پیشگام و آقای نجفی مسئول پی گیری اسناد مالکیت و کارشناس دادگستری و بازرسین بتاجا و پیشگام صورت گرفت در مورد آخرین اقدامات اسناد مالکیت و همچنین وضعیت ساختن سرانه ها گزارشی را برای حاضرین ارائه نمودند و به سوالات و مطالبات مردم پاسخ دادند .


دراین جلسه امیر حسینی و آقای نجفی مسئول پی گیری اسناد مالکیت با ارایه مدارک اعلام کردند، بتاجا تمامی هم و سعی خود را برای دریافت اسناد مالکیت‌ گذاشته و در این راستا اظهار داستند که حدود ۲۵۶ قطعه اسناد عرصه بلوکها و حدود ۲۳۰ اسناد قطعات کوچک در حال آماده شدن می باشد و در همین ارتباط جناب مدیر عامل شهرک فرمودند: برای دادن پایان کار تعدادی از مهندسین دفتر خدمات الکترونیک ۳۰۳ شهرداری در حال بازدید از بلوکها هستند و از بلوک‌های یاسمن شروع کرده اند و وضعیت موجود را با نقشه های اجرایی ثبت شده مطابقت می دهند و از روز بعد نیز نفراتی کلیه برج ها را به همین منظور بازدید خواهند نمود. لذا هرگونه تغییراتی که توسط ساکنین در بلوک یا واحد ایجاد شده باشد باعث مشکلاتی در صدور پایانکار بلوک خواهد شد این تغییرات در پارکینگ ها ، انباری ها ، بالکن ها ، پوشاندن تراس ها ، تغییر در نما ، تغییر در آسانسورها و نصب پنجره و غیره می باشد که باید به حالت اولیه برگردد در غیر اینصورت اسناد آن بلوک با تاخیر داده خواهد شد .
امیر حسینی در ادامه فرمودند: درخصوص بلوکهایی که مشکل ندارد پیش بینی تحویل ۵ ماهه اسناد آنها میشود و بلوک‌های که تغییراتی داشته باشند ممکن است، تحویل اسناد آنها، دو سال یا بیشتر بطول بکشد .
همچنین در مورد سرانه ها اعلام نمودند: بتاجا ایستگاه آتش نشانی را بزودی احداث می کند سایر سرانه ها را برابر قرار داد بتاجا، باید شهرداری بسازد، که این امکان در حال حاضر وجود ندارد و موسسه می تواند برای ساختن آن و تامین بخشی از درآمد با هماهنگی اقداماتی انجام دهد .

در این جلسه مردم مخالفت خود را در مورد واگذاری زمین ها به شهرداری و ساختن کلانتری در محل زمین مدرسه اعلام کردند .
شایان ذکر است این دومین جلسه صمیمی بتاجا با مردم شهرک بود که با پی گیری مداوم هیئت مدیره موسسه برای حضور امیر آقائی و مسئولین بتاجا در شهرک برگزار شد و مردم مستقیما” خواسته های خود را رو در رو با مسئولین بتاجا مطرح کردند .

در نهایت هیئت مدیره شهرک از صبر و شکیبایی مردم که در این جلسه حضور پیدا کردند و از افرادی که سوالات اصولی و منطقی و مطالبات مردمی و به حق آنها را چه بصورت کتبی و چه بصورت شفاهی با کمال متانت و آرامش مطرح کردند کمال قدردانی و تشکر را دارد. در آخر جناب شمس کیا با اشاره به این نکته فرمودند که انتظار داریم در آینده نزدیک امیر آقایی مدیر عامل محترم بتاجا نیز در یک نشست صمیمی با مردم و مسئولين شهرک حضور پیدا کند ، و در پایان از حضور امیر حسینی و هیئت همراه در این جلسه صمیمی نیز قدردانی نمودند و خواستار تداوم این جلسات با مردم شدند .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالا بروید